Instructiuni in Quilling cu Ligia Pop

Pentru toti cei ce doresc sa invate despre arta rularii hartiei va invit sa vizionati urmatoarele doua filmulete. Sunt facute de Ligia Pop si vor urma si alte episoade.

Episodul 1:

Episodul 2:


18 gânduri despre &8222;Instructiuni in Quilling cu Ligia Pop&8221;

    1. Instrumentul l-am luat de la Casa retro din Bucuresti (au si site), si se gaseste si la alte magazine, gen HobbyArt, Galeria Creativ de pe Lipscani, si probabil si la alte magazine online.

      Apreciază

    2. acel instrument pt rotire il poti face f simplu….dintr-un ac de cusut din acela care are urechile f mari…..tai acolo sus unde bagi ata….sau dintr-un electrod…..il tai cu o panza de flex…

      Apreciază

      1. Eu am incercat cu un bat de frigarui crapat,dar nu are acelasi randament. In plus nu e scump un ac de quilling, 10 lei la casa retro, sau chiar mai iefrin in alte magazine online.

        Apreciază

  1. ESTE FOATE FRUMOS. DACA PUTETI SA-TI SPUNETI DE UNDE POT CUMPARA APPARATUL DE TAIAT HARTIA , DACA DIMENSIUNEA ESTE REGLABILA SI CAT COSTA. VREAU SA-MI CUMPAR UNUL DAR NU STIU CE SA-MI IAU APARAT SAU MENGHINA. MULTUMESC PENTRU SFATURI. MIHAELA TOBA

    Apreciază

  2. Minunat!Am sa-i invat cu drag si eu pe copilasii mei.Sper sa le placa. Pe mine ma incanta ceea se obtine la final.Atata frumusete ma umple de… o stare de bine, de liniste.Nic

    Apreciază

Lasă un răspuns

