Alabastru

Ultimile modele din acest an:

Decoratie: Lazo+Mandala+Fundita+Omega star+Fluturas:

Decoratie: Fundita+Lazo+Mandala+Kusudama Rose+Fluturas:

Decoratie: Fundita+kusudama Butterfly+Spikey Star+Blutenball+Fluturas:

Decoratie: Kusudama Bloom+Fluturasi+Spikey Star:

4 gânduri despre &8222;Alabastru&8221;

  1. Mos Craciun si Anul Nou,
    Iti ureaza mult noroc,
    Sa ai jepul in cotet,
    Si o vila cu piscina,
    O lopata pentru bani,
    Sanatate
    La multi Ani!
    2011

    Am invatat multe din paginile pe care mi le trimeti pe mail; sunt foarte instructive, pentru mine; voi continua sa sorb cu nesat, fiecare pliere pe care o voi vedea;
    LA ANU si la MULTI ANI !
    G.N.

    Apreciază

  2. Elyda, sunt superbe kusudamele tale!
    Imi spui si mie te rog unde pot gasi diagrama pentru mandala aceea folosita la alabastru?
    Pana la urma cum se numeste modelul Lazo, Lazlo, Laslo? Eu l-am gasit sub toate aceste denumiri :).

    Apreciază

    1. Ma bucur sa te vad aici Andreea, ti-am vazut blogul foarte fain. Trebuie sa caut diagrama si ti-o trimit, acum nu-mi amintesc exact daca o mai am, sau de unde era…

      Apreciază

Lasă un răspuns

