1 AN!!

Asa cum am mai zis, in aceste zile se implineste 1 an de cand am descoperit aceasta tehnica de pliere a hartiei. Privind in urma, sunt foarte multumita de faptul ca am ales sa lucrez origami, deoarece este modul cel mai placut de relaxare,mai mult decat un hobby, o adevarata terapie in momente de stres si descurajare.

Raspund cu aceasta ocazie si la provocarea primita de la Andreea,  Ce vreau de la blog, in anul urmator:

1. sa imbunatatesc look-ul blogului.

2.sa cresc numarul de vizitatori

3.sa maresc gama de handmade pe care am inceput-o

4.sa postez mai multe tutoriale&fotodiagrame

In rest, imi doresc sa continui sa aprofundez arta Origami!

 

Va doresc tuturor un An Nou Fericit, si plin de impliniri!

7 gânduri despre &8222;1 AN!!&8221;

Lasă un răspuns

