Tutorial-cum sa faci un tablou handmade

Acest tip de tablou este ideal de facut impreuna cu copii.

Materiale necesare:

-o placa de lemn/plastic

-sfoara(normala sau colorata)

-aracet/prelandez

-pensula

-margele

-paiete

-frunze uscate

Iata cum am facut eu: Mai intai am lipit agatatoarea ditr-o bucata mica de sfoara, apoi am dat cu aracet placa si am inceput sa infasor sfoara:

Ca si decor am ales sa pun in mijloc un verset din Biblie, si sa decorez marginea cu frunze si margele:

Lasă un răspuns

