Morning Glory – reciclat

Nu am mai postat de mult, am fost asa ocupata in  ultimile saptamani, sper sa recuperez (desi devin din ce in ce mai ocupata). Iata ce-am mai facut, de data aceasta un pic diferit, o kusudama Morning Glory din hartie reciclata!! Mai exact am taiat cele 60 de patrate dintr-o carte (care m-a dezamagit ca si continut, asa c-am vrut sa-i dau o utilitate de „frumos”), si am colorat marginile cu o carioca neagra, pentru efect. Bineintles c-am si accesorizat-o, i-am adaugat un Spiky Star si un flururas din aceeasi hartie. Imi place asa mult cum arata! E un cadou inedit, si de mare efect!! Iata:

5 gânduri despre &8222;Morning Glory – reciclat&8221;

Lasă un răspuns

