Castigator

A venit si 2 Noiembrie, pentru mine timpul a fost foarte scurt, si aglomerat. Asa cum  am promis am ales si un castigator la concursul propus. Nu pot sa spun ca a fost greu sau usor sa ma decid, dar mi-a luat ceva timp.

Cat despre ziare…… ei bine,  cred ca in ziua de azi sunt ziare bune si ziare rele depinde ce alegi. Cat despre mine,  consider ca sunt multe alte lucruri mai improtante de facut ininte de-am dedica timpul citiri unui ziar.  Daca vreau sa ma informez intr-un anumit domeniu, exista carti si internet, pentru stiri exista posturi de radio (care nu confunda stirile cu vietiile private alte asa-ziselor vedete), pentru relaxare exista romane, exista parcuri, si bineinteles Origami!

Dar pana una/alta, decoratiunea promisa pleaca spre  Surasdesoare , cu raspunsul:

„De ce sa citesc ziarul? Pentru a ma indispune si mai mult decat sunt deja?!
Dupa ce ca viata asta e asa de grea, de stresanta si mohorata, nu se merita sa mi-o fac si mai urata citind presa. E destul sa vad la T.V. vreo emisiune de stiri si ma pun la curent cu noutatile iar in ceea ce priveste viata sociala a “vedetutelor” noastre- nu ma intereseaza. Prefer mai bine sa citesc o carte buna, o enciclopedie sau, pur si simplu, sa rasfoiesc cartea de istorie sau de geografie impreuna cu fiul meu din clasa a patra. Deci, in concluzie, nu citesc presa.”

Felicitari!

Cert este ca voi mai  deschide si alte concursuri, asa ca ramaneti pe-aproape!

Lasă un răspuns

