Curler, la maxim!

De doua saptamani rulez carlionti de hartie…… si in sfarsit am terminat!
A fost un pic exasperant, avand in vedere ca am facut 12 curlere fiecare din 30 de patrate de hartie, fiecare patrat de dimensiunea „imensa” de 3,50*3,50 cm!! Adica 360 de unitati de Curler! Si mi-am mai ramas de fiecare culoare cate 5 patrate de hartie, adica vreo 60 de patrate cu care nu m-am decis ce voi face inca.
De ce am folosit hartie asa de mica? Pentru ca nu mi-a ajuns ca sa o fi taiat mai mare. Aveam de mult un set de 12 coli (mai mult cartoane), de 17,5 pe 24,9 cm, si le-am tot pastrat, nereusind sa ma hotarasc ce sa fac din ele. In cele din urma m-am decis sa fac cate un curler din fiecare culoare,si ca sa-mi iasa cate 30 de patrate din fiecare coala, a trebuit sa tai la 3,5 cm.
Scopul? Pura placere! Hobby. Nu am crezut ca voi avea atata rabdare, dar totusi am rabdat pana la capat, si am finisat toate modelele.
Acum fac parte din decorul camerei mele, si arata atat de bine!!!!








10 gânduri despre &8222;Curler, la maxim!&8221;

  1. De mult ma ispiteste modelul asta, dar ma retine putin teama de necunoscut, de ceva nou. Daca nu-mi iese, etc…
    Cand o sa-mi mai treaca prin cap gandul la asa ceva o sa-mi amintesc de curlerele tale si poate in sfarsit ma apuc de treaba 🙂

    Apreciază

Lasă un răspuns

