Lady in red

Am indraznit sa fac si acest model. Multa vreme nu am reusit sa finalizez un Curler, dar cu multa sarguinta i-am dat de cap. De fapt nu e  greu. Doar ca eu incercam sa asamblez 12 module si nu intelegeam asamblarea, asa ca mi-am zis sa incerc cu 30 ca tipul ala il pricep, si….. a iesit!  Imi place la nebunie! Pe unde mai pui ca asamblarea e fara lipici, carlionti se unesc prin rasucire.   Am ajuns sa ador acest model, mi se pare fantastic. Mai facusem ceva asemanator, Twirl rose si Curler Steluta in a carui asamblare nu te pierzi asa repede, dar Curlerul obisnuit imi place mai mult.  Nu stiu de ce am impresia ca de acum inainte voi face mai mult carliontate decat altceva.  Iata si modelele mele, pentru ca recunosca ca am facut doua, le-am pus pe o pamblica si le-am accesorizat cu fluturas si o floare Primoula , deci, v-o prezint pe Lady in red:

Pentru cine vrea sa incerce, instructiuni aici.

Lasă un răspuns

