Big!

Tot privind modelele de la expozitia ADOR mi-am pus in cap sa realizez anumite modele, care pur si simplu mi-au taiat rasuflarea! Astfel mi-am pus ambitia la incercare, in a realiza o kusudama care pur si simplu o iubesc! Big Oriro creat de Adina Paun. Am mai realizat si inainte oriro, dar acum am constientizat de 100 de ori in plus cat de superb este acest model.  Este compus din 90 de piese de oriro, si 32 de flori de Morning Glory (180 de module), accesorizate cu margele. Asamblarea se face cu lipici (mult lipici), si foarte multa rabdare si atentie. Am lucrat la el 4 zile, si pot sa spun ca a meritat din plin efortul.

Asadar….. Big Oriro!

9 gânduri despre &8222;Big!&8221;

Lasă un răspuns

