Kusudamele Adinei

Asa cum am mai spus intr-o postare anterioara, exista si cateva creatii romanesti, iar Adina Paun este una dintre creatoare. Am incercat si ultimile ei creatii, sunt cat se poate de dragute!!!!

Pentru inceput Kusudama Ador. Asa cum ii spune si numele este ADORabila!!!!  E foarte usor de facut, doar 12 module  si putin lipici. Baza unui modul este un pentagon. Diagrama aici.

Si incercariile mele:

Kusudama Euxine . Un alt model  de data aceasta baza modulului este un triunghi echilateral.  Seamana cu Ador la realizare. Sunt necesare 20 de module. Atat Ador cat si Euxine se preteaza cel mai bine la o harite glasee.  Diagrama aici.

Incercarea mea:

Kusudama Stellaria. Aceasta este cea mai recenta.  Doar 12 module, baza fiind un pentagon. Diagrama aici.

3 gânduri despre &8222;Kusudamele Adinei&8221;

  1. Buna , sunt fascinata de ceea ce faci si ma bucur ca impartasim aceeasi pasiune.Am descoperit origami anul trecut prin toamna si de atunci m-a prins definitiv.Cunoscutii mai sunt incantati de ” hartiutele mele”.Am incercat de toate dar modularele si kusudama sunt favoritele mele.Am vazut acum modele noi si o sa le incerc cu siguranta.
    Ganduri bune.

    Apreciază

Lasă un răspuns

