De unde ne aprovizionam in Bucuresti

Vorbeam intr-un post precedent despre ce presupune arta origami in general, si ce trebuie sa stim daca vrem sa incepem sa lucram cate un model de hartie, ce materiale avem nevoie, ce modele recomand pentru incepatori.

De asemena, am vorbit si despre motivele pentru care promovez aceasta arta – aici.

Asa ca azi, m-am gandit sa vorbesc un pic despre locurile de unde ne putem aproviziona cu hartie, instrumente, si alte. In primul rand trebuie sa spun ca pentru hartia colorata nu am mare bataie de cap, o iau din orice supermarchet unde o gasesc la set de 250 – 500 coli diferite culori, sau topuri de o singura culoare,  sau de la orice papetarie – librarie din oras (ei bine le caut pe cele mai ieftine in general, findca preturile variaza de la 15 bani/coala pana la 60 bani-1 leu / coala,  acelasi tip de hartie si aceasi culoare, in functie de brandul librariei, si nu vad de ce as da 60 bani pe o coala cand pot da doar 15 bani in alta parte),

Acum, neajunsul papetariilor obisnuite este ca nu gasesti la ele coli de colori mai speciale, maro, mov, lila,  turcoaz, visiniu. Asa ca pentru astfel de culori, si pentru dimensiuni mari la coli si cartoane, apelez la magazinele specializate in astfel de materiale.  In Bucuresti sunt cateva care le frecventez cu placere, nu doar pentru hartie, ci si pentru tot  felul de alte maruntisuri folosite la handmade: margele, accesori, rame, cutii si cutiute (care pot fi decorate in quilling sau tehnica servetelului, etc), perforatoare, paste de modelat gen Fimo, matrite, carti de handmade, vopsele si lacuri,  intr-un cuvant: furnituri. Astfel, magazinele pe care le-am vizitat si pe care le recomand tuturor celor ce sunt din Bucuresti, sau au ocazia sa treaca pe aici, sunt:

1. Galeria Atelier – Hanul cu Tei, de pe Lipscani, cuprinde mai multe magazine cu tot felul de materiale pentru pictura, dar si o gama larga de coli si cartoane de diferite dimensiuni, in muulte nuante.

2. Art & Hobby Center, cu 2 locatii in Bucuresti, eu am fost doar la cea de pe Eforie, si pot spune ca acest magazin este preferatul meu, mi se pare foarte dotat cu multe tipuri de materiale, pentru orice tip de handmade, Aici am gasit hartie speciala pentru origami cu diferite modele,  seturi de quilling si intrumentele aferente, si muulte alte minunatii. – Later edit: aceasta locatie s-a desfintat, si cei de la hobby art mai au doar undeva pe Grivita, magazin fizic.

3. Casa Retro- este un magazin fain, are multe materiale, atentie insa la program,  e bine de verificat inainte sa mergeti acolo. De aici mi-am luat eu acul pentru quilling, si de asemenea acolo veti gasi muuuulte alte instrumente pentru hobby,si seturi creative.

4. Daiso – aici gasesti mai greu hartie, intr-un timp aveau una superba cu diferite modele, acum insa au multe variante de hartie la sul, cea de impachetat, si pe langa au tot felul de maruntisuri interesante. De asemenea au mai multe locatii in Bucuresti.

Cam atat stiu eu in capitala, in plus mai exista o sumedenie de magazine online, care au centre in Cluj, Brasov, Constanta, Targu Mures, etc,  si care pot fi gasite bineinteles prin cautare pe Google. Eu prefer totusi sa vad materialele inainte de a le cumpara, de aceea optez magazinele la care pot merge cu picioarele mele.

Despre locuri unde gasim multe modele de origami-sursa de inspiratie-ca sa zic asa, am vorbit aici.

7 thoughts on “De unde ne aprovizionam in Bucuresti

  1. Mersi pentru lista de furnizori articole de papetarie. E bine de stiut in caz ca ajung in Bucuresti, cum ai spus, dar ma bucur ca toti au si magazin online. Desi nu e acelasi lucru ca atunci cand vezi produsul cu ochii tai, ramane si asta o varianta.

  2. buna,imi poti spune cum pot ajunge de la gara de nord la Art & Hobby Center,de pe calea grivitei, ce autobuz pot lua si unde ar trebui sa cobor. multumesc frumos

Lasă un răspuns

